2010 m. lapkričio 10 d., trečiadienis

Sveiki visi!



Kartais sentimentalus, kartais juokingas, kartais jaudinantis, kartais priverčiantis susimąstyti, bet visada romantiškas ir geras. Toks yra mano kinas. Tad jei esate viena iš damų arba viena iš joms prijaučiančių asmenybių, arba tiesiog mėgstate gerus filmus, rašysiu kaip tik apie juos. Dalinsiuosi tuo, kas man patiks (arba labai nepatiks), kas mane sujaudins, kas prajuokins ir taip toliau.

10 taip, dėl kurių prašau nesiskųsti:
- Taip - mano filmai visiškai romantiniai.
- Taip - juose greičiausiai nevaidins tokios žvaigždės kaip A. Švarcnegeris arba S. Stalone bei jaunieji jų įpėdiniai.
- Taip - aš labai subjektyvi.
- Taip - tai tik mano nuomonė ir ne visada kompetentinga.
- Taip - mano filmuose ginklų praktiškai beginkliai, o jei juose ir pasitaiko tokių, tai pistoletai rečiau nei špagos.
- Taip - kostiumai filmuose vaidina ne patį menkiausią vaidmenį.
- Taip - geras filmas dažniausiai baigiasi, jei herojai laimingai įsimyli.
- Taip - šiuose filmuose retai pasitaiko meilės scenų, bet meilės juose labai daug.
- Taip - Imdb reitingu aš visai pasitikiu.
- Taip - šiuo metu visai gali būti, kad žiūriu filmą :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą